2014(e)ko azaroaren 13(a), osteguna

2014ko azaroaren 13ko klase praktikoa

Gaurko klase praktikoa, klase teorikoan egindakoaren jarraipena izan da. Izan ere, klase praktikoan egindakoa kontatzen hasi baino lehen, esan beharra dago, errekreo orduan, nire taldekide batek eta biok irakaslearekin hizt egin dugula, lanaren estruktura eta helburua ondo finkatzeko eta baieztatzeko ondo goazela. Irakasleak guk prestatu dugun gidoia azaldu ondoren, zenbait aholku eman dizkigu eta lasai egoteko esan digu, bide egokia poliki-poliki eraikitzen goazelako.

Klase praktikoari bueltatuz; berriz ere, taldean bildu gara eta gure lana egiten jarraitu dugu. Lehenengo, aurkezpena egin dituzten taldeekin hitz egin dugu, lana egiteko erabili duten materiala eskatzeko eta egindako euskarri digitala gurekin partekatzeko. Ostean, taldean lau garenez; bik joan dira aurkezpenen taldeekin hitz egitera, nola sentitu diren, zailtasunak eta lanaren banaketaz galdetzeko eta apuntatzeko eta beste biek, Site-an lan egiten egon dira; antolatzen, izenburu eta azpi-izenburuak prestarzen, hiperbinkuluak egiten, etab.

Ni, Sitean lan egiten egon naiz. Orrialde birtual honi buruz esateko dut, ez badakizu ezer erabiltzen zaila egiten zaizula, baina erabiltzen ikasten duzunean, azkar moldatzen zara eta gaztelaniaz esaten den moduan "todo va sobre ruedas".
Egia esanda, nire taldekideak eta nik ez genekien ezer egiten, baina klasekide baten laguntzaz, ekintza ezberdinak erakutsi dizkigunez, eta genituen galdera guztiak erantzun dizkigunez, trukoa hartu dugu eta oso gustura lan egiten egon gara. Horregatik, eskerrak ematen diot hemendik Peiori, bere laguntza gaur ezinbesteko izan delako. ESKERRIK ASKO PEIO!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina