2014(e)ko azaroaren 13(a), osteguna

2014ko azaroaren 13ko klase teorikoa

Gaurko egunean, aurkezpen eguna izan da. Ni, nire taldearekin bildu naiz eta  gure lana betetzean hasi gara, hau da, dokumentatzaileen lana. Egokitu zaizkigun 5 taldeen aurkezpenak behatu ditugu. 
Behaketa on bat egiteko, apunteak, bideoak eta argazkiak atera ditugu, ostean hausnarketa egiteko baliogarriak izango direnak. 
Aipatzekoa da ere, aurkezpena egin dituzten taldeak haien lana nahiko ondo egin dutela; bain,a talde handiaren jarrera eskasa izan dela. Gehienak aspertu dira eta hitz egiten hasi dira edo ordenagailuarekin beraien gauzak egin dituzte.

Nire taldera bueltatuz, hasieratik oso galduta sentitu gara, ez genekielako zein ezaugarri, ekintza edo egoera hartu behar genituen kontuan, baina irakasleak azalpena eman ondoren, gure buru argitzen joan gara eta lanari ekin diogu.



Egia esanda, dokumentatzaileen lana konplexua da, hainbat gauzaz ohartu behar zarelako. Gainera, metodologia hau inoiz erabili ez dugunez, gehiago kostatzen zaigu aurrera eramatea. Izan ere, irakaslearen laguntza izanez, pixkanaka-pixkanaka bide egokia hartzen hasi garela uste dut.

Orokorrean, oso estresatuak egon gara gaur, baina pentsamendu positiboa dugu eta  espero dut, azkenean, egiten ari garen esfortsuarekin lan polit bat ateratzea. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina